Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Hoi allemaal!

Wij zijn Carlo en Lisette. We zijn nu 5,5 jaar samen en gaan onze woorden en wensen omzetten in daden. In 2015 hebben we een fantastische reis gemaakt door Indonesië, iets wat al heel lang op Carlo zijn lijstje stond. In december 2016 hebben we 4 weken kunnen backpacken door de Filipijnen!

Vorig jaar september hebben we 2 weken lang een prachtige roadtrip gemaakt door IJsland, en nu zijn we 3 weken lang in Sri Lanka. Deze reis sluiten we af met een week op de Malediven.

Over onze reis

Vorig jaar een prachtige roadtrip gemaakt door IJsland. Het noorderlicht gezien (bucketlist!) en al wat IJsland ons te bieden had qua natuur en onvoorspelbaarheid. Dit jaar in Sri Lanka en naar de Malediven. We hebben er zin in!

We vinden het erg leuk dat we op deze manier onze verhalen en belevenissen met jullie kunnen delen.  Enjoy!

Liefs,

Lisette en Carlo

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

België, China, Curaçao, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk, Gambia, Hongarije, Ierland, IJsland, Indonesië, Italië, Japan, Kroatië, Letland, Maldiven, Malta, Nederland, Oostenrijk, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Turkije, Zuid-Afrika, Zwitserland.